نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5604
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «مریم مومن» بازیگر نقش «فخرالزمان» سریال «بانوی عمارت»

در این گزارش با «مریم مومن» بازیگر سریال «بانوی عمارت» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم مومن»زاده 6 اسد(مرداد) سال 1377، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دانشجوی رشته بازیگری است و فعالیت خود را از تیاتر آغاز کرده و خیلی زود به طور حرفوی وارد عرصه بازیگری شده است.

مریم مومن بازیگری حرفوی را در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» تجربه کرد، این سریال به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی»، کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» و به نویسندگی «احسان جوانمرد»، تولید سال 1396 خورشیدی است.

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که مقطعی از زمان حکمرانی قاجار در ایران را روایت می کند و به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد.

مریم مومن درباره نحوه انتخاب شدنش برای نقش «فخر الزمان» این چنین گفته است: اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم که در آن مطرح شده بود به یک بازیگر خانم با این رده سنی نیاز داریم. به دفتر آقای حمیدنژاد رفتم، از همان ابتدا دیالوگ‌های مربوط به شخصیت فخرالزمان را از من تست گرفتند. در راه برگشت بودم که با من تماس گرفته شد و گفتند قبول شده‌ام، حتی نمی‌دانستم قرار است چه نقشی را ایفا کنم. سپس با خوشحالی و حتی گریه به خانه رفتم.

وی پس از مدتی در سال 1399 در سریال «سرزده» یا «مرثیه»، سریالی در ژانر پولیسی به تهیه کنندگی و کارگردانی «بهادر اسدی» حضور یافت.

بانو مومن در این سریال نقش «پریناز» را بر عهده داشت که پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید.

او در همین سال(1399) در سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی «سروش محمدزاده» به ایفای نقش پرداخت و با شخصیت «نوشین» در مقابل «دیبا زاهدی» قرار گرفت.

مریم مومن در عرصه سینما نیز فعالیت داشته و در فلم «کادون» (1399) به نقش آفرینی پرداخته است.

گفتنی است سریال «بانوی عمارت» با نقش آفرینی مریم مومن هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد و سریال های سرزده و هم بازی با حضور وی از آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «بانوی عمارت»

دانلود سریال «سرزده»

دانلود سریال هم‌بازی

ع ا

نظر شما
ارسال نظر